Asistență service de nivel excepțional

Condiții de garanție

Comercializăm produsele noastre în conformitate cu regulile garanției comerciale în vigoare în Romania! În conformitate cu legea aplicabilă, pentru toate produsele noi pe care le comercializăm este obligatorie o garanție minimă de 24 de luni. Unele modele au o perioadă de garanție de 36 – 48 de luni și/sau o limită a duratei de funcționare. Asupra termenilor și condițiilor exacte contactați-ne sau adresați-vă partenerilor noștri distribuitori. Începutul perioadei de garanție este data executării care figurează pe factură.

Ca distribuitor contractual cu exclusivitate, pentru roboții Maytronics Dolphin destinați curățării piscinelor asigurăm utilizatorilor garanție și asistență cu sprijinul direct al producătorului, în centrul nostru din Targu Secuiesc. Atât Maytronics cât și Megapiscine sunt angajate în direcția îmbunătățirii continue pentru a oferi clienților cele mai bune servicii de service și asistență.

Dacă garanția de bună execuție sau perioada de garanție pentru vreun produs nu este indicată sau nu este clară, vă rugăm să vă informați despre acea perioadă cu ajutorul datelor noastre de contact.

Dacă sunteți calificat drept consumator și produsul se defectează în termen de 6 luni de la primire, conform legislației trebuie presupus că motivul defectului a existat în momentul livrării. În acest caz nu trebuie decât să demonstrați că produsul este defect. În același timp, societatea noastră are dreptul să investigheze cauza defectului – chiar și cu ajutorul unui expert independent – pentru a se asigura că motivul defectului produsului a existat cu adevărat la predarea produsului.

Vă rugăm să rețineți că roboții de curățare a piscinelor sunt concepuți pentru a menține curate piscinele obișnuite rezidențiale sau publice, dintre care robotul Dolphin Bio face excepție în parte. Roboții de curățare a piscinelor nu sunt adecvați, sau sunt doar într-o măsură limitată, pentru curățarea lacurilor, rezervoarelor de apă de incendiu fără recirculare de filtrare, bazinelor pentru câini și cai, respectiv a bazinelor corespunzătoare categoriei acestora. În cazuri speciale vă rugăm să vă informați cu atenție!

Specificațiile fiecărui robot Dolphin sunt elaborate cu atenție de producător pentru a le asigura cea mai lungă durată de viață posibilă atunci când sunt utilizați conform destinației lor, în timp ce robotul de curățare a piscinei asigură o piscină curată. De aceea, vă recomandăm întotdeauna să alegeți cu atenție!

Roboții de curățare a piscinei sunt proiectați pentru funcționarea sub apă, astfel încât utilizarea lor pe uscat – fapt înregistrat de sistemul avansat de diagnosticare – va anula garanția. Puneți întotdeauna robotul în piscină, așteptați până când s-a umplut complet cu apă și s-a scufundat, eventual mișcați-l ușor pentru a îndepărta eventualele bule de aer rămase, apoi porniți curățarea.

Aparatele conțin și piese care se uzează și care pot necesita să fie înlocuite periodic, cum ar fi: filtre, perii, rulmenți, componente ale lanțului de antrenare. Pentru a maximiza durata de viață a acestor piese componente, vă recomandăm o verificare și curățare regulată.

Demontarea sau repararea neprofesională a aparatelor – în special a componentelor critice din punctul de vedere al etanșeității – va anula garanția.

Personalul nostru de service lucrează zi de zi pentru ca robotul dumneavoastră Dolphin să revină cât mai repede la treabă. Pentru garanții și alte reparații, vă rugăm să contactați centrul nostru de service la numărul de telefon; +40 (721) 362 048

Descriere

 

Aveți o problemă tehnică? Robotul de curățare a piscinei s-a defectat sau s-a oprit?

Nici o grijă. Compania noastră stă la dispoziția clienților noștri cu o echipă locală service de înaltă calificare și un depozit de piese. Drept urmare, robotul dumneavoastră va fi din nou în serviciul piscinei în cel mai scurt timp.

Pentru ca personalul nostru de service să vă ajute cât mai eficient, vă rugăm să colectați și să trimiteți în mesajul de mai jos următoarele informații.

  • Tipul robotului de curățare a piscinei – pe majoritatea roboților Dolphin veți găsi numele de marcă Dolphin sau Maytronics, deasupra periilor de curățare, pe placa frontală a carcasei, și aici poate fi de obicei găsit și tipul (de ex.: Infinity) sau numărul de serie (de ex.: S200).*
  • Descrierea defecțiunii și a circumstanțelor acesteia
  • Este un robot în garanție (24 luni) sau care a depășit termenul de garanție
  • Dacă identificarea nu a reușit, vă rugăm să fotografiați robotul și să încărcați imaginea în segmentul „Încărcare fișier” al mesajului.

Colegii noștri din service vă stau la dispoziție în cazul reparațiilor în garanție și post-garanție, pentru evaluarea stării, întreținere, recondiționare și comandă de piese.

Maytronics garantează pe termen lung aprovizionarea cu piese de schimb pentru roboți.

* Dacă nu ați putut identifica robotul defect, vă rugăm să trimiteți fotografia acestuia, iar colegii noștri vă vor răspunde dacă putem sau nu efectua reparația.

Maytronics produce roboții Dolphin în nenumărate variante de aspect exterior și specificații tehnice, corespunzător cerințelor clienților. La roboții Dolphin vârsta nu contează, ne asumăm lucrările de service pentru toate modelele anterioare.