Descriere
Aveți o problemă tehnică? Robotul de curățare a piscinei s-a defectat sau s-a oprit?
Nici o grijă. Compania noastră stă la dispoziția clienților noștri cu o echipă locală service de înaltă calificare și un depozit de piese. Drept urmare, robotul dumneavoastră va fi din nou în serviciul piscinei în cel mai scurt timp.
Pentru ca personalul nostru de service să vă ajute cât mai eficient, vă rugăm să colectați și să trimiteți în mesajul de mai jos următoarele informații.
- Tipul robotului de curățare a piscinei – pe majoritatea roboților Dolphin veți găsi numele de marcă Dolphin sau Maytronics, deasupra periilor de curățare, pe placa frontală a carcasei, și aici poate fi de obicei găsit și tipul (de ex.: Infinity) sau numărul de serie (de ex.: S200).*
- Descrierea defecțiunii și a circumstanțelor acesteia
- Este un robot în garanție (24 luni) sau care a depășit termenul de garanție
- Dacă identificarea nu a reușit, vă rugăm să fotografiați robotul și să încărcați imaginea în segmentul „Încărcare fișier” al mesajului.
Colegii noștri din service vă stau la dispoziție în cazul reparațiilor în garanție și post-garanție, pentru evaluarea stării, întreținere, recondiționare și comandă de piese.
Maytronics garantează pe termen lung aprovizionarea cu piese de schimb pentru roboți.
* Dacă nu ați putut identifica robotul defect, vă rugăm să trimiteți fotografia acestuia, iar colegii noștri vă vor răspunde dacă putem sau nu efectua reparația.